۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

نوار صوتی خامنه ای در نماز جمعه : کودتا کامل شد !!

مهمترین و جالبترین نکته در حرفهای امروز این بود که همه اش سعی کرد بر اون دو قطبی بودن انتخابات که احمدی نژاد مرتباً اشاره می کرد ، تکیه وتایید کنه که: "هر دو طرف اشتباه کردند، اینها به رییس جمهور قانونی کشور، شدیدترین توهین ها را کردند....،
حتی دو سه ماه قبل از انتخابات، این سخنرانی ها را برای ما می آوردند، تهمت می زدند، حرفهایی می زدند، به کی؟! به کسی که رییس جمهور قانونی کشوره...
آقای هاشمی از سال 84 با آقای رئیس جمهور اخلاف نظر داشتند و دارند در مسائل سایست خارجی، فرهنگی و...
اما نظر اقای رئیس جمهور به نظر بنده نزدیکتر است.-
البته آقایان (منظور احمدی نژآد درمناظره) خود ایشون را متهم به فساد مالی نکرده اند .
مساله مربوط به نزدیکان و اطرافیان ایشون بوده که البته اثبات نشده است، نمی شود مطرحکرد و قاطعاً ادعا کرد. باید در پای صندوق های رای مشخص بشه مردم چی می خوان، چی نمی خوان، در نه کوچه ، خیابونها!"*این تصور هم غلط است.
همه توجه کنید. این تصورهم غلط است که بعضی تصور کنند با حرکات خیابانی، یک اهرم فشاری علیه نظام درست می کنند و مسوالان نظام را مجبور می کنندکه بنا بر مصلحت زیر بار خواسته های اونها برند.
تن دادن به فشار ، این خود دیکتاتوری است. عواقبی هم پیدا کند .
عواقبش مستقیماً متوجه فرماندهان پشت پرده است. به موقعش اگر بخواهد برسد، مردم اونها را خواهند شناخت مواضع افراد و گروه ها به طور عریان در برابر چشم مردم قرار گرفت تا اونها بتونند قضاوت کنند و رای بدند.
در مناظره ها، سیاه نمایی وضع موجود به طور افراطی مشاهده شد. سیاه نمایی دوره های گذشته مطرح شد. هر دو بد بود
رییس جمهور قانونی کشور را متهمه به دروغگویی کردند. کارنامه های جعلی برای رییس جمهور درست کردند. که ما که می دانیم و در جریان امور کشور هستیم می دانیم که این طور نیست
رییس جمهور انقلابی کشور را خرافاتی دونستند، رمال نامیدند. (کپی برابر اصل خود احمدی نژآده این حرفها... بی انصافی به این دولت، با این حجم خدمت؟!"
آقایان احساسی شدند در خلال صحبت!- علت این همه دوندگی و نخوابیدن ها وخون دل خوردن و هزینه ها و بدبخت شدگی های ما در این یکی دو ماهه را هم گفت
این یک جنبش عمومی بود برای تجدید بیعت با امام و برای نظام جمهوری اسلامی یک نفس تازه کردن است. "مردم با اعتماد و با امید و با شادابی ملی در این کشور زندگی می کنند.
این جواب خیلی حرفهایی است که دشمنان در تبلیغات مغرضانه خود بر زبان می آورند.
این انتخابات جدی و شفاف بود. همه دیدند این را. نمایش گفتگوها، این مناظره ها را . همه چیز شفاف بود"!- قنون را فصل الخطاب بدانید. انتخابات برای چیست؟
برای این است که همه اختلافات بر سر صندوق رای حل و فصل بشود. اگر قرار باشد بعد از هر انتخاباتی اونهایی که رای نیاوردند اردو کشی کنند به خیابانها، اونهایی هم که رای آوردند اردو کشی کنند به خیابانها، پس انتخابات برای چیست؟
برای نفوذی تروریست ، چه چیزی بهتر از پنهان شدن میان این مردم که می خواهند تجمع و راهپیمایی کنند است؟ الان همین چند نفری که در این قضایا کشته شدند، از مردم عادی،از بسیج جواب اینها را کی باید بده؟!
راه محبت ، راه دوستی همه باز است....بیایند..... البته اگر کسانی بخواهند راه دیگری را انتخاب کنند،
بنده باز به میدان خواهم آمد واز این صریحتر صحبت خواهم کرد.