۱۳۸۹ آذر ۳۰, سه‌شنبه

اعدام یازده بلوچ سنی مذهب، هدیه وحدت طلبی خامنه ای برای اتحاداهل سنت وشیعه!





نویسنده : ناصر مستشار

 



 



رژیم اسلامی که با اظها رات ماجراجویانه وخودخواهانه باند خامنه ای واحمدی نژاد هرچه بیشتر منزوی تر میشود و تقریبا در میان همه همسایگان و جهان به جزء روسیه وچین دیگر متحدی استراژیک ندارد که در عین حال در کشتار دسته جمعی سنی مذهبان ایران از خاندان صفوی سبقت می گیرد.


وحدت شیعه و سنی به روایت و توصیه خامنه ای؟
رژیم اسلامی که با اظها رات ماجراجویانه وخودخواهانه باند خامنه ای واحمدی نژاد هرچه بیشتر منزوی تر میشود و تقریبا در میان همه همسایگان و جهان به جزء روسیه وچین دیگر متحدی استراژیک ندارد که در عین حال در کشتار دسته جمعی سنی مذهبان ایران از خاندان صفوی سبقت می گیرد.
32 سال حکومت شیعه مذهب ایران مساویست با سنی کشی در بلوچستان ،کردستان ، خوزستان ،ترکمن صحرا و دیگر مناطق ایران که همچنان ادامه دارد!
امروزصبح درشهر دور افتاده زاهدان در استان بلوچستان یازده نفر بلوچ سنی مذهب بدون برگزاری دادگاه عادلانه قربانی کینه توزی حکومت شیعه ایران گریدند!آنها ماهها در زندان حکومت شیعه مذهب خامنه ای بسر می بردند و در انتقام جوئی از بمب گذاری چابهار بلادرنگ اعدام گریدند!دشمنی حکومت شیعه ایران با اهل سنت ایران دیگر به یک امر متدوال تبدیل گشته است.اما حکومت شیعه ولایت فقیه ایران همواره به دروغ و با زور تزویر بر اتحاد سنی و شیعه تاکید می ورزد که کاملا پوشالی است!
بلوچ های سنی مذهب بعنوان مظلوم ترین خلق ایران همواره مورد تعرض و تجاوز حکومت مرکزی شیعه مذهب ایران قرار گرفته اند !
حکومت اسلامی شیعه مذهب ایران همواره همه اقلیت های مذهبی ایران را مورد اذیت و آزار و شکنجه و اعدام قرار داده است!
برای مثال دویست تن از بهائیان ایران تا کنون اعدام شده اند و بیشتر رهبران آنها در زندان و تبعید بسر می برند!
وعده های دروغین رژیم ایران در مورد وحدت طلبی سنی و شیعه ساکن ایران دیگر به گوش اهل سنت نمی رود و آنهارا تاکنون هرچه بیشتر علیه حکومت مرکزی شیعه در تهران متحد کرده است!
امروز رژیم شیعه مذهب حاکم بر ایران یازده نفر بلوچ سنی مذهب را در استقبال از امیر سنی مذهب قطر قربانی نمود ودر برابر رهبر قطر به دروغ از وحدت سنی و شیعه سخن راند!
مقام معظم رهبری در دیدار با آل ثانی امیر قطر همچنین موضوع وحدت شیعه و سنی در منطقه را بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: شیعیان و اهل سنت منطقه سال‌های متمادی در کنار یکدیگر با صفا و صمیمیت زندگی کرده‌اند اما برخی تلاش دارند تا این فضای صمیمی را از بین ببرند و برخی اختلاف‌های عقیدتی شیعه و سنی را به یک اختلاف اجتماعی تبدیل کنند.
به گفته احمدی نژاد با کسانی مذاکره می‌کنیم که خواهان محو صهیونیسم هستند
احمدی نژاد امروز با شروطی که برای مذاکره وارتباط با کشور های جهان می گذارد هرچه بیشتر جمهوری اسلامی را از جامعه بین المللی دور ساخته است و کشورهای جهان با شروطی که حکومت ایران برای آنها می گذارد هیچ رغبتی برای روابط گسترده با رژیم اسلامی از خود نشان نمی دهند.شرط محکوم کردن دولت اسرائیل و عدم رسمیت شناختن آن کشوراز این پس شرط اساسی رژیم اسلامی برای مذاکره با کشورهای جهان خواهد بود اما این در حالیست که اکثر کشورهای بزرگ صنعتی با کشور اسرائیل روابط حسنه ائی دارند و به هیچ وجه نمی خواهند به بهای رابطه با ایران ،تماس های سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگی خود را با اسرائیل به مخاطره بیندازند!
آيت الله على خامنه اى، رهبر جمهورى اسلامى، روز چهارشنبه از برگزارى نشست گروه پنج به علاوه يك با كشورهاى عربى در باره برنامه هسته اى ايران انتقاد كرد. رهبر ايران كه در مراسم روز عيد غدير و در تهران سخن مى گفت، به طور تلويحى، كشورهاى گروه پنج به علاوه يك را متهم كرد كه سران برخى دولت هاى عربى را وادار به «مقابله با حقوق هسته اى و ديگر خواست هاى ملت ايران كرده اند.»).
آيت‌الله خامنه‌اي با تأکيد بر لزوم هشياري کامل شيعه و سني در مقابله با توطئه‌هاي تفرقه‌انگيز وبدگويي به اهل تسنن که دفاع از آمريكا است افزودند: اعتقاد عميق به امامت اميرمؤمنان (ع) پس از نبي ‌اکرم اسلام(ص)، پايه اصلي عقيده شيعيان جهان است، اين اعتقاد و ديگر معارف و علوم درخشان خود را با وجود همه ظلم‌ها و دشمني‌ها حفظ کرده و خواهند کرد، اما به هيچ وجه اجازه نمي‌دهند که اين اعتقاد، در جهان اسلام مايه اختلاف و دعوا قرار گيرد.(تابناک)
خامنه ائی در حالی شیعیان و سنیان را دعوت به وحدت می کند که جامعه عرب بنوشته روزنامه‌ي اماراتي البيان نوشت: كشورهاي عربي در نامه‌اي به اوباما آ‌مادگي‌شان را براي صلح با اسراييل اعلام كردنداما این درحالیست که جامعه میلیونی جامعه اهل سنت درطی 30 سال گذشته بیشترین توهین ها و کشتار رهبران دینی خود بوده اند. در سخنرانی و یژه خامنه ائی به مناسبت عید غدیرخم که دایه اتحاد سنی و شیعه را پیش کشده است ،باردیگر بر جانشینی علی پس از فوت محمد تاکید کرده است که همین موضوع تا کنون در 1400 ساله گذشته بین اهل سنت و شیعه مانع اتحاد و یکپارچگی شده است تا آنجائیکه مذاهب اربعه (چهارگانه) تا کنون تنها مذهب های رسمی مالکی ،شافعی ،حنفی،حنبلی را به مشروعیت می شناسند و مذهب شیعه هیچگاه در دستگاه مذاهب رسمی اسلام جائی نداشته است. در ایران همچنان از جانب حوزه های دینی شیعه به جانشینان تاریخی پیامبر اسلام مانند ابوبکر ،عثمان و عمر بطور کتبی وشفاهی توهین می شود و هیچگاه آنها به سلسله مراتب جانشینی خلفای راشدین بعد از حضرت محمد رضایت نخواهند داد.
«اجازه بدهید یک مثال دیگر از تاریخ خودمان بزنم. می‌گویند وقتی مغول‌ها حمله خونین و ویرانگر خود علیه ایران را شروع کردند، خواجه نصیرالدین طوسی مانده بود که چه باید کرد. ایشان می‌دانست که ایران را توان مقابله با این قوم وحشی نیست. از نگاه خواجه یک راه بیشتر نمانده بود: سازش و استفاده از قدرت مغول در جهت منافع ایران. بدنبال این فکر، ایشان به هلاکو خان پیشنهاد داد که از ایشان برای اداره امور استفاده کند. خان مغول هم که از کشور داری چیزی نمیدانست، این پیشنهاد را پذیرفت و خواجه شد مرد قدرتمند دربار جدید. در این زمان مملکت هنوز در دست خلفای عباسی بود و خواجه دیده بود که این عرب‌ها چه بلائی به سر ایران می‌اوردند.
این بود که خواجه بفکر افتاد که از قدرت مغولها برای بر انداختن خلفای عباسی استفاده کند و این کار را هم کرد و تا آنجا پیش رفت که پایتخت آنها در بغداد را هم به تصرف مغولها در آورد. در واقع خواجه برای از بین بردن ظلم عباسیان از قدرت مغولها استفاده کرد – یعنی ما از ظلم عرب‌ها به مغول‌ها پناه بردیم! از امام خمینی نقل کرده‌اند که گفته خواجه نمی‌خواست وزیر هلاکو خان بشود بلکه می‌خواست از قدرت او برای منافع ایران و علیه عرب‌ها استفاده کند که کرد.
در واقع بعد از حمله مغول و پایان کار خلفای عباسی، شیعه هم در ایران بسرعت رشد کرد!«
اگر خامنه ائی از اعراب سنی دعوت به وحدت باشیعه می کند تها بخاطر این است که اعراب از پیشروی امپراتوری شیعه که سعی می نماید سلاح اتمی را نیز تصاحب نماید به وحشت در آمده است و ترجیه می دهد با امریکا و اسرائیل به اتحاد برسد تا موجودیت دینی و ملی اعراب تامین گردد. در سی ودو ساله گذشته که خمینی با آغازاعلام برائت از مشرکین یعنی رهبران عربستان به خونریزی های بیشماری انجامیده است ،رهبران جمهوری اسلامی هیچگاه نتوانسته اند رضایت اعراب را برای اتحاد با خود جلب نمایند چرا که جمهوری اسلامی خواهان تسلط بی قید و شرط برتمام منطقه خاومیانه عربی وجهان اسلام است وخامنه ای خود را ولی امر مسلمین جهان می نامد واین در حالیست که اهل سنت خامنه ای را بعنوان رهبر خود نمی پذیرند!

 نویسنده : ناصر مستشار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر